תקנון אתר מי יולי
לפני שימוש באתר, אנא קראו בעיון את תקנון האתר. בעצם השימוש באתר ו/או ביצוע רכישה בו אתם מצהירים כי קראתם את התקנון, הבנתם אותו, ואתם מסכימים לכל תנאיו ללא סייג. אינכם מסכימים? הימנעו מכל שימוש באתר.
1. כללי
אתר האינטרנט meyuly.co.il (להלן: "האתר") משמש כחנות אלקטרונית לרכישת ברי מים, מסננים וכן ציוד נלווה לסינון וטיהור המים.
תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והוא מתייחס לכל המגדרים. האמור בלשון יחיד ייקרא, לפי העניין, גם בלשון רבים—ולהפך.
לעניין תקנון זה, "משתמש"—כל אדם או גוף העושים שימוש כלשהו באתר, לרבות גלישה, הרשמה או ביצוע רכישה, בכל דרך ובכל אמצעי (להלן: "המשתמש").
2. אופן הקניה באתר
הזמנת מוצר – הזנת פרטי ההזמנה באתר על-ידי המשתמש מהווה הצעה לרכישת המוצר. לאחר קליטת ההזמנה, החברה רשאית לקבל או לדחות את ההצעה, ורק שליחת אישור רשמי מטעם החברה בדואר אלקטרוני נחשב לאישור ההצעה ולכריתת עסקה מחייבת.
בחירת מוצר – המשתמש בוחר את המוצר ומבצע את הרכישה בהתאם לתנאים וההוראות המופיעים בדף המוצר.
מטבע התשלום – האתר הינו אתר ישראלי והתשלום בו מתבצע בשקלים חדשים (₪) בלבד. כל עמלת המרת מטבע זר, אם תחול, תשולם על-ידי המשתמש בלבד.
תשלום בכרטיס אשראי – לצורך ביצוע ההזמנה, על המשתמש למסור פרטי כרטיס אשראי לחיוב. ניתן למסור את הפרטים באחת משתי דרכים:
א. הזנת פרטי הכרטיס במערכת המאובטחת באתר;
ב. בחירה באפשרות לפיה נציג החברה ייצור קשר טלפוני עם המשתמש לצורך השלמת ההזמנה.אישור העסקה – ביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה אישור סופי של העסקה. החברה תבצע בדיקת זמינות המוצר במלאי, וכן בדיקה ואישור של פרטי התשלום מול חברת כרטיסי האשראי. אישור העסקה יימסר למשתמש בדואר אלקטרוני, ויצוין בו אם העסקה אושרה או נדחתה.
אי-אישור העסקה – אם חברת האשראי לא תאשר את העסקה, תישלח למשתמש הודעה מתאימה. פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי. אם לא יסדיר המשתמש את האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת הודעת הסירוב, החברה רשאית לבטל את ההזמנה.
הזמנה טלפונית – במקרה של מסירת פרטי אשראי בטלפון, מועד מסירת הפרטים ייחשב כמועד ביצוע ההזמנה.
מועד אספקה – מועדי אספקת המוצר יימנו החל ממועד קבלת אישור העסקה מחברת האשראי.
חשבונית מס – חשבונית מס תוצא על שם המשתמש ותישלח בהתאם לפרטי ההזמנה.
3. אספקת/הובלת המוצרים
תנאי אספקה – אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המפורטים באתר במועד ההזמנה. המשלוח יתבצע לכתובת שהוזנה על-ידי המשתמש בעת ביצוע ההזמנה, ורק לאחר שהתמורה בגין המוצר שולמה במלואה.
ימי עסקים – מניין ימי האספקה יחושב בימי עסקים בלבד: ימים א'-ה', ואינו כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג או חופשות רשמיות.
אמצעי משלוח – אלא אם הוסכם אחרת, המשלוח יתבצע באמצעות טכנאי/שליח מוסמך מטעם החברה לפי שיקול דעת החברה.
אי-יכולת אספקה – החברה רשאית להודיע על חוסר אפשרות לספק מוצר ליעד מסוים. במקרה כזה, המשתמש יהיה רשאי לבטל את העסקה או, לחלופין, לאסוף את המוצר באופן עצמי.
עיכובים ואי-עמידה במועדים – החברה לא תישא באחריות לעיכובים או כשלים באספקה כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתה, לרבות: שביתות, תקלות מחשוב/תקשורת, פעולות איבה, כוח עליון או כשל מצד מבצע המשלוח (כגון דואר ישראל). אחריות החברה, בכל מקרה, מוגבלת למחיר המוצר שנרכש בפועל. החברה רשאית לבטל את העסקה, כולה או חלקה, ולהפסיק את החיוב בהתאם.
אימות זהות בעת המסירה – החברה רשאית לדרוש את נוכחות המשתמש או המשלם במועד ובמקום האספקה, הצגת תעודת זהות ו/או חתימה על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.
איסוף עצמי – המשתמש רשאי לאסוף את המוצר ממחסני החברה בתיאום מראש. בעת האיסוף יידרש המשתמש או מיופה כוחו להציג תעודת זהות. איסוף עצמי פוטר מתשלום דמי משלוח וטיפול אם חויבו בנפרד. האיסוף יתבצע בתוך 14 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה, אחרת רשאית החברה לבטל את ההזמנה.
בדיקת המשלוח – עם קבלת המשלוח, על המשתמש לבדוק את תכולתו ולהודיע לחברה באופן מיידי על כל פגם או נזק.
החלפת מוצר – משתמש המבקש להחליף מוצר שרכש ("המוצר הראשון") במוצר אחר ("המוצר השני") יישא בעלות החזרת המוצר הראשון לחברה וכן בדמי טיפול ומשלוח בסך 50 ₪ כולל מע"מ עבור המוצר השני. המשתמש מאשר מראש כי החברה רשאית לחייב את כרטיס האשראי שלו בגין עלויות אלו.
אזורים חריגים – אספקה ו/או התקנה לאזורים חריגים תתבצע עד 14 ימי עסקים ובתוספת תשלום, בהתאם לאזור ובתיאום עם מוקד השירות בטל' 072-336-2218. אזורים חריגים כוללים, בין היתר: יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובים מעבר לקו הירוק, יישובי בקעת הירדן, יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח, הערבה, וכן כל אזור המוגדר כחריג על-ידי החברה.
4. כשרות להשתמש באתר
רשאי להשתתף בשימוש באתר ולבצע רכישות בו כל אדם או גוף העומד בכל התנאים המצטברים הבאים:
כשרות משפטית – המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. משתמש שהוא קטין (מתחת לגיל 18) או מי שאינו רשאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, ייחשב כמי שקיבל את אישור האפוטרופוס לשימוש באתר ולביצוע רכישות בו.
זהות ואוגדן – המשתמש הוא בעל תעודת זהות ישראלית תקפה, או תאגיד המאוגד והרשום כדין במדינת ישראל.
אמצעי תשלום – המשתמש מחזיק בכרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
כתובת ופרטי קשר – למשתמש כתובת דואר בישראל לצורך משלוח המוצרים, וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה.
5. שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש ואבטחת מידע
הזנת פרטים – לצורך רכישת מוצר באתר, יידרש המשתמש להזין פרטים אישיים, לרבות: שם מלא, כתובת למשלוח, ופרטי כרטיס אשראי (להלן: "המידע").
שמירת המידע – המידע ישמר במאגר מידע של החברה, וישמש לצורך ביצוע הרכישה ומתן השירות בלבד. החברה מתחייבת שלא לעשות במידע כל שימוש אחר ללא קבלת אישור מפורש מהמשתמש, אלא אם הדבר נדרש על-פי דין או לצורך מניעת שימוש לרעה.
שימוש מוגבל וגישה – החברה תעשה שימוש במידע ותאפשר גישה אליו רק לצורך מתן השירות, ובכפוף להוראות תקנון זה.
אבטחת מידע – החברה נוקטת באמצעי אבטחה מקובלים לשמירה על סודיות המידע. העברת פרטי כרטיס האשראי באתר נעשית באופן מוצפן בטכנולוגיית SSL, המאפשרת קידוד הנתונים ופענוחם רק בידי גורמים מורשים. עם זאת, החברה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה מאובדן המידע או משימוש בלתי מורשה בו, אם אירעו עקב נסיבות שאינן בשליטתה ו/או עקב כוח עליון.
שימוש לצרכי תפעול בלבד – החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר ומתן השירותים הקשורים אליו.
פניות שיווקיות – החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות למשתמש בדואר אלקטרוני לצורך עדכון על מועד החלפת סנן, מבצעים, פרסומות וכיוצא בזה, אלא אם הודיע המשתמש במפורש כי אינו מעוניין בקבלת פניות כאמור.
מסירת מידע לצד שלישי – החברה לא תעביר מידע אישי של המשתמש לצד שלישי, למעט במקרים הבאים:
א. המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצד שלישי כלשהו;
ב. המשתמש השתמש בשירותי החברה לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לסייע בביצועו;
ג. המשתמש הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם אחר עם החברה או מי מטעמה;
ד. ניתן צו שיפוטי המחייב את החברה למסור את פרטי המשתמש;
ה. במקרה של סכסוך, מחלוקת או הליך משפטי בין המשתמש לבין החברה.
6. ביטול עסקה
זכות ביטול – מבצע פעולת רכישה באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו על פיו.
התמצית להלן אינה מהווה תחליף לעיון מלא בחוק ובתקנות.
מועד הביטול – ניתן לבטל את העסקה:
בתוך 14 ימים ממועד עשיית העסקה, או
בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה בהתאם לסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
אופן הביטול – הביטול ייעשה בכתב, באמצעות:
טופס יצירת קשר באתר, או
דואר אלקטרוני: yulywater@gmail.com
ביטול עקב פגם או אי-התאמה – במקרה של פגם במוצר או אי-התאמה לפרטים שנמסרו:
החברה תחזיר למשתמש בתוך 14 ימים את הסכום ששולם בגין המוצר,
תבטל את החיוב בכרטיס האשראי,
לא תגבה דמי ביטול,
המשתמש יחזיר את המוצר לחברה במקום שבו נמסר לו.
ביטול שלא עקב פגם – בתנאי שהמוצר לא חובר לחשמל או למים:
החברה תחזיר בתוך 14 ימים את הסכום ששולם,
תבטל את החיוב בכרטיס האשראי,
רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – הנמוך מביניהם,
הביטול כפוף להחזרת המוצר באריזתו המקורית, ללא פגם וללא שימוש.
החזרת המוצר – בביטול שלא עקב פגם, החזרת המוצר תיעשה על חשבון המשתמש, גם אם המוצר טרם הגיע ליעדו אך נשלח על ידי החברה.
הגבלת ביטול – לא ניתן לבטל עסקה לגבי מוצרים המנויים בסעיף 14ג(ד) לחוק, לרבות:
טובין פסידים,
מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן,
מוצרים הניתנים להקלטה/שעתוק/שכפול אשר נפתחה אריזתם (ספרים, תוכנות, DVD, דיסקים וכו').
ביטול על-ידי החברה – החברה רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
א. טעות במחיר או בתיאור המוצר, או טעות בהזנת נתונים;
ב. תקלה בתקשורת או במערכות המידע;
ג. כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור;
ד. חשד לפעילות בלתי חוקית מצד המשתמש;
ה. מסירת פרטים שגויים;
ו. חשד שהמוצר נמכר או יימכר לצד ג' שלא על-ידי החברה;
ז. המוצר אזל מהמלאי – במקרה כזה תוצע חלופה או ביטול מלא ללא חיוב.
הודעת ביטול – תימסר למשתמש טלפונית, בכתב או בדואר אלקטרוני, לפי פרטי ההתקשרות שמסר בעת ההזמנה.
החזר כספי – החברה לא תגבה תשלום עבור מוצר שלא סופק, ואם חויב המשתמש – תבצע החזר כספי מלא.
חריג למכשירים חשמליים ומכניים – לא ניתן לבטל עסקה למכשיר חשמלי או מכני שחובר לחשמל ו/או למים ובוצעה בו הפעלה.
7. קניין רוחני
זכויות קניין – כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר, לרבות עיצובו, מבנהו, היישומים, קוד התכנות, קבצי הגרפיקה, התמונות, העיצובים, הטקסטים, התוכן, וכל מידע אחר המופיע באתר ו/או הקשור בו – הינם רכושה הבלעדי של החברה, ואין לעשות בהם כל שימוש אלא באישור החברה מראש ובכתב.
סימני מסחר – שם החברה, הלוגו שלה, וכל סימני המסחר המופיעים באתר – הינם קניינה הבלעדי של החברה, ואין להשתמש בהם ללא קבלת אישור מראש ובכתב מהחברה.
שימוש אסור – אין להעתיק, לשכפל, לשחזר, להפיץ, להציג, לטעון, לשדר, לפרסם, לעדכן, למכור, לשנות, או לעשות כל שימוש מסחרי בתכולת האתר, בפריטי המידע, בתוכנה או במוצרים שמציע האתר, כולם או חלקם – אלא אם כן הדבר מותר במפורש על פי תנאי השימוש או אושר מראש ובכתב על ידי החברה.
שימוש בלתי חוקי – חל איסור מוחלט לעשות באתר ו/או בתכניו כל שימוש למטרה בלתי חוקית או למטרה שאינה מותרת על פי תקנון זה והדין החל.
8. אחריות למוצרים
היקף האחריות
א. האחריות הניתנת למוצרים הנמכרים באתר היא אחריות מוגבלת, בהתאם להוראות המצורפות לכל מוצר ועל גבי המוצר עצמו.
ב. כל המוצרים המוצעים לרכישה באתר הינם חדשים לחלוטין, באריזותיהם המקוריות, ונהנים מאחריות היצרנים, היבואנים או המשווקים המורשים – אלא אם צוין במפורש אחרת.
ג. האחריות למוצרים היא ישירות מהיצרן ואינה ניתנת באמצעות חברת "מי יולי", אלא אם נאמר אחרת במפורש.
ד. גבול האחריות המרבי של החברה לכל נזק לא יעלה על חמש פעמים שווי העסקה הרלוונטית.חובת המשתמש
א. המשתמש אחראי לבדוק את המוצר לפני פתיחת האריזה ולוודא את התאמתו להזמנה.
ב. המשתמש מתחייב להשתמש במוצר בהתאם להוראות היצרן, ובפרט כדי להימנע מנזק לבית הפילטר, נזילות מים או פגיעה אחרת.מה כוללת האחריות
א. כיסוי על תקלות טכניות הנובעות מבלאי סביר או תקלה פנימית ברכיבי המערכת.
ב. שירות תיקונים על-ידי טכנאי מוסמך מטעם "מי יולי".
ג. שני ביקורי טכנאי ללא עלות במהלך תקופת האחריות.
ד. שירות זמין דרך מוקד טלפוני ו/או וואטסאפ חירום.מה אינו כלול באחריות
א. נזקי אבנית, קורוזיה או הצטברות משקעים כתוצאה משימוש במים קשים או אי-החלפת מסנן בזמן.
ב. נזק כתוצאה מוונדליזם, שבר פיזי, התקנה לא תקנית או הפעלה רשלנית.
ג. נזק מנחשולי מתח או קצר חשמלי.
ד. החלפת סננים, פילטרים, ממברנות או חומרים מתכלים – נחשבת תחזוקה שוטפת ואינה כלולה באחריות.
ה. ביקורי טכנאי מעבר לשניים הכלולים – יחויבו בעלות של 250 ₪ לכל ביקור נוסף (לא כולל חלקים או סננים).תנאי תוקף האחריות
א. האחריות תינתן רק למוצרים שהותקנו על-ידי צוות טכנאים מוסמך מטעם "מי יולי".
ב. כל שינוי, פירוק או טיפול במוצר על-ידי צד שלישי שאינו מוסמך – יבטלו את האחריות באופן מיידי.
ג. האחריות לא תחול אם לא הוחלפו הסננים בזמן שנקבע – לפני צריכת 1,500 ליטר או חצי שנה, לפי המוקדם.
ד. מימוש האחריות מחייב הצגת אסמכתה או רישום במערכת השירות של "מי יולי".
ה. האחריות אינה ניתנת להעברה לצד ג' ללא אישור בכתב מהחברה.
9. תנאים נוספים
המחשת מוצרים – תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, כולן או חלקן, לבין המוצרים בפועל.
קישורים חיצוניים – החברה אינה אחראית לתכנים המתפרסמים באתרים חיצוניים המקושרים מהאתר, ואינה אחראית לתקינות הקישורים.
הגבלת אחריות – החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר, עקיף או תוצאתי, שייגרם למשתמש או לצד שלישי עקב שימוש או רכישה באמצעות האתר, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח, מכל סיבה שהיא. בכל מקרה, אחריות החברה מוגבלת להחזר התמורה ששולמה בפועל על-ידי המשתמש.
תחזוקה ושירות – אלא אם צוין במפורש אחרת, המשתמש אחראי באופן בלעדי להרכבה, לתחזוקה ולשירות הנדרשים למוצר שנרכש, ועל חשבונו.
ראיות – רישומי המחשב של החברה ביחס לפעולות שבוצעו דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
עיכבון – לחברה זכות עיכבון על כל מוצר שברשותה אשר תמורתו לא שולמה במלואה ו/או לא שולמו בגינו דמי המשלוח.
מחירים – כל המחירים באתר כוללים מע"מ, ככל שחל על העסקה מע"מ לפי הדין, אלא אם צוין במפורש אחרת.
דין ושיפוט – פרשנות תקנון זה ואכיפתו, וכן כל פעולה או סכסוך הנובעים ממנו, יהיו כפופים לחוקי מדינת ישראל. הסמכות השיפוטית הבלעדית תהיה לבית המשפט המוסמך בראשון לציון.
שינויים בתקנון – החברה רשאית לשנות את תנאי התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. שינויים יחולו רק על מוצרים שנרכשו לאחר מועד השינוי.
הסכמה לשימוש בפרטים – בביצוע הזמנה, המשתמש מאשר כי הפרטים שמסר, לרבות כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון, ישמשו את החברה לצורך יצירת קשר, שליחת עדכונים, תזכורות, פרסומים, דיוור אלקטרוני והודעות SMS, אלא אם ביקש בכתב להפסיק קבלת פניות אלו.